اگر در عصر کنونی به دنبال دیده شدن بیشتر هستید. و میخواهید از طریق دستیابی به شهرت در حوزه کسب و کاری خود به ثروت برسید، پیشنهاد ما به شما بازاریابی سئو است.
با در دست داشتن یک استراتژی سئو میتوانید موفقیتهای بسیاری را برای برند خود رقم زنید. اما آیا هر کسی که از تکنیکهای سئو برای رونق کسب و کار خود استفاده میکند، موفق است؟ معلوم است که نه. برای موفقیت در این حوزه لازم است یاد بگیرید چگونه بر روی سئو سرمایه گذاری کنید.
به عنوان یک بازاریاب حرفهای لازم است فرصتهای ویژه را غنیمت بشمارید. و از فناوریهای جدید برای دستیابی به اهداف تبلیغاتی خود بهره گیرید. از اهمیت بهینه سازی سئو مطلع شوید. و جایگاه بازاریابی دیجیتال را درک کنید.
استفاده از تکنیکهای بازاریابی سئو در سراسر جهان با سرعت بالایی گسترش مییابد. هر روز افراد بیشتری مطلع میشوند که موفقیت کاریشان در گرو پیاده سازی تبلیغات گوگلی است. این نشانهها پیامی به ما میدهد که میگوید اگر در این حوزه سرمایه گذاری نکنید احتمال دارد شکست بخورید.
اگر دوست ندارید تا چندین سال دیگر خانه نشین شوید، باید بازارهای جدید را بشناسید. و از تکنیکهای نوین بازاریابی برای جذب مشتری از این بازارها استفاده کنید. بدون شک استراتژی سئو باید بخشی جدایی ناپذیر از این بازاریابی باشد.
ممکن است هنوز هم دو دل باشید. و ندانید واقعا باید در این حوزه سرمایه گذاری کنید یا نه؟ اما نگرانی به دل راه ندهید. چرا که ما تمامی اطلاعاتی را که لازم است در رابطه با چرایی اهمیت سئو و نحوه سرمایه گذاری سئویی بدانید، در اختیارتان خواهیم گذاشت.
آیا سئو ارزش سرمایه گذاری را دارد؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم که قرن جدید هر کسب و کاری برای دیده شدن بیشتر نیاز به یک وب سایت دارد. تا خدمات ارائه شده توسط او را به کسانی که در فضا دیجیتال در پیاش هستند، معرفی کند.
سریعترین راه برای بازاریابی در یک جامعه هدف گسترده ساخت یک وب سایت و پیاده سازی اصول سئو میباشد.
اگر شما بتوانید با کمک گرفتن از متخصصان خبره سئو خود را به صفحه اول گوگل برسانید، و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. موفقیتتان حتمی است.
ما برای اثبات این ادعا خود دلیل داریم. این دلایل عبارتند از:
تقویت بازاریابی با سئو
شاید تا چندین سال پیش فرد میتوانست با استفاده از تکنیکهای بازاریابی مکانی به اهدافی که در سر داشت، دست یابد. اما امروز دیگر این روش قدیمی شده و کارساز نیست. برای دیده شدن بیشتر نیاز است تا علاوه بر به کارگیری بازاریابی محیطی از بازاریابی سئویی نیز استفاده کنید.
شما باید از فرمولهای سئو در جهت معرفی برند خود به افراد و خدمات رسانیها به مشتری بهره ببرید. تا بتوانید سهمی از بازار پردرآمد گوگل داشته باشید.
اگر شما به لطف سرمایه گذاری بر روی سئو بتوانید در صدر جست و جوها نمایش داده شوید، میتوانید مشتریهای برند خود را چندین برابر کنید.
رشد روز افزون سئو
بر اساس تحقیقات انجام شده نرخ خدمات مربوط به موتورهای جست و جو سالانه تقریبا ۱۷ درصد افزایش مییابد. ارزش مادی این نرخ از پنج سال پیش تا کنون به تقریبا ۴۷ میلیارد دلار رسیده است.
انتظار میرود این پیشرفت همین طور ادامه یافته و نرخ این بازار در سال ۲۰۳۰ به بالا ۲۰۰ میلیارد دلار برسد.
گفتنی است که بیش از نود درصد خدمات مربوط به موتورهای جستجوگر از طریق گوگل ارائه میشود. به همین دلیل است که گفته نیشود، کسب و کارهایی که نتوانستهاند به خوبی در این فضا ظاهر شوند. و به جایگاه دلخواه خود دست یابند. مشتریهای بسیاری را از دست میدهد. از این سخنان میتوان نتیجه گرفت سرمایه گذاری بر روی سئو جز واجبات هر کسب و کاری محسوب میشوند.
ایجاد تجربیات مثبت
هر چقدر هم برند شما کار بلد و کار درست باشد، باز مشتری نمیتواند به راحتی اعتماد کند. چرا که میداند تبلیغات صورت گرفته و تعریفات انجام شده با هدف جذب مشتری بیشتر رخ داده است. اما تحقیقات مشخص کرده است که افراد هنگام خرید آنلاین سعی میکنند از نظرات دیگر کاربران نیز بهره ببرند. اگر شما بتوانید با بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده خود نظر مشتریان را جذب کنید، افراد دیگری برای خرید از شما داوطلب میشوند.
معمولا وب سایتهایی که موفق به دریافت رتبههای برتر در موتورهای جست و جوگر میشوند، در اعتماد سازی کمی جلوتر از دیگر وب سایتها حرکت میکنند.
آیا میتوان بدون پرداخت هزینه از خدمات سئو استفاده کرد؟
خودتان را گول نزنید. هیچ چیز با ارزشی بدون پرداخت هزینه در اختیار شما قرار داده نمیشود. اگر میبینید عدهای مدعی هستند که به شما بدون هیچ چشم داشتی خدمت رسانی میکنند، بدانید در یک دام تبلیغاتی قرار گرفتهاید.
تنها زمانی میتوانید بدون پرداخت هزینه خدمات سئو دریافت کنید که خود در این حوزه متخصص باشید. و به جای پرداخت پول به دیگر متخصصان وقت خود را صرف کنید.
هر چقدر هم هزینه بازاریابی سئو بالا باشد، شما هیچ ضرری نخواهید کرد. چرا که چندین برابر هزینه صرف شده سود خواهید کرد.
هر چه که شما بتوانید ترافیک ارگانیک بیشتری کسب کنید. و به رتبه بالاتری دست یابید از کسب و کار خود سود بیشتری خواهید برد.
برای بازاریابی سئو چقدر هزینه لازم است؟
یکی از مهمترین سوالاتی که بسیار از ما پرسیده میشود این است که سئو یک سایت تقریبا چقدر هزینه دارد؟
نه تنها من؛ هیچ کس دیگر نمیتواند به این سوال پاسخ دهد. هر چه که شما رقبا قدرتری داشته باشید برای موفقیت نیازمند سرمایه بیشتری خواهید بود. مطمئنا کسانی که بودجه بیشتری را صرف بازاریابی سئو میکنند، بهتر به نتیجه میرسند.
افرادی که سرمایه کمتری دارند، میتوانند با تمرکز بر روی بک لینکهای با کیفیت، محتوا خوب و معماری سایت در بلند مدت به نتایج دلخواه خود دست یابند.
نحوه سرمایه گذاری بر سئو
برای سرمایه گذاری در حوزه سئو نیاز به کارهای سخت و عجیب غریب نیست. تنها کافی است اهداف کوتاه مدت و بلند مدتی را که میخواهید از طریق بازاریابی به آن دست یابید، مشخص کنید. و بعد مطابق با هدفهای تعیین شده یک استراتژی قوی تنظیم کنید.
اگر برنامه ریزیهای شما درست باشد، با مشاهده میزان رشد کسب و کار خود میتوانید شاهد سود ناشی از سرمایه گذاریتان باشید.
کدام بهتر است PPC یا SEO؟
صد در صد پاسخ ما سئو خواهد بود. چرا که احتمال بازگشت سرمایه شما در هنگام استفاده از سئو بسیار بیشتر از زمانی است که شما در قبال باز کردن یک صفحه میخواهید از کاربر پول دریافت کنید.
این دو کمپین تبلیغاتی زمانی میتوانند تاثیرگذاری بالاتری داشته باشند، که در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار گیرند. با این وجود هر یک از این دو روش تبلیغاتی مزایایی دارند که آنها را از دیگری متمایز میکند. این مزایا و تفاوتها عبارتند از:
مزایا سئو: ترافیک وب سایت، مقرون به صرفهتر بودن، برند سازی و آگاهی، نتایج ماندگارتر
مزایا PPC: هدف گیری دقیقتر، کنترل بیشتر، نتایج سریعتر
قبل از کمک گرفتن از متخصصان سئو چه باید کرد؟
قبل از اینکه شروع به ساختن یک وب سایت کنید. و پیاده سازی اصول سئو در نتایج گوگل ظاهر شوید. مدتی را با خود خلوت کنید. یک کاغذ و قلم داشته باشید. و بودجهای را که میتوانید صرف تبلیغات کنید، مشخص نمایید. با خودتان تعارف نکنید. اگر سرمایه کافی ندارید، میتوانید با خواندن چندین مقاله در حوزه سئو نیمی از هزینههای خود را کاهش دهید.
اهدافتان را دقیق و واضح بنویسید. بلند پرواز باشید و بهترینها را برای خود بخواهید. اگر هدفتان دستیابی به قله است باید شهامت خواستن را داشته باشید.
پس از مشخص کردن بودجه و اهداف تبلیغاتی نوبت یافتن متخصصان سئو است. متاسفانه عده زیادی ادعا میکنند در حوزه سئو تخصص دارند اما تنها نیمی از آنها میتواند شما را به رتبههای اول گوگل نزدیک کنند.
پیشنهاد ما این است که وقت بگذارید و به دنبال متخصصان واقعی باشید. این گونه مطمئن هستید از رقبا خود عقب نمیمانید.
در این مسیر ممکن است با افرادی رو به رو شوید که ادعا میکنند، بازاریابی سئو نتوانسته است برای آنها کاری کند. و کسب و کارشان حتی بعد از سئو نیز کساد است.
توجه داشته باشید که به کارگیری اصول سئو بدون هدف، و تخصص هیچ نتیجهای برای شما حاصل نخواهد کرد. بنابراین اگر نمیخواهید از این بازار پر رقابت بی بهره نمانید، همین الان یافتن متخصصان سئو را آغاز نمایید.
اگر به دنبال دیده شدن بیشتر هستید و نمیخواهید از دیگر رقبا خود عقب بمانید. همین امروز اهدافی را که میخواهید به آن دست یابید، مشخص کنید. تا بتوانید با کمک گرفتن از یک متخصص سئو برای آینده کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید.
اگر فکر میکنید کسب و کار تو به وب سایت و بازاریابی سئویی هیچ نیازی ندارد خدمات مربوط به کسب و کار خود را در گوگل سرچ کنید تا متوجه ازدیاد رقبا باشید.
فراموش نکنید سئو به تنهایی نمیتواند از شنا یک برند قوی و پرقدرت بسازد. شما باید به تمامی جنبههای دیجیتال مارکتینگ توجه داشته باشید. و با یک استراتژی قوی و منظم پلههای ترقی را یکی یکی طی کنید. و سود نهایی حاصل شده از کسب و کارتان را ارتقا بخشید.