۱۰ تکنیک جدید تولید محتوا برای ایجاد بک لینک

۱۰ تکنیک جدید تولید محتوا برای ایجاد بک لینک

فهرست مطالب

اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم باید بگوییم که ساخت بک لینک طبیعی اصلا کار آسانی نیست‌. شاید نیاز باشد برای ساخت پیوندها، ساعت‌ها وقت گذاشته و در نهایت هم نتیجه‌ای حاصل نشود از همین رو اگر وقت و تجربه لازم را در این زمینه ندارید میتوانید به خرید بک لینک بپردازید. یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند نقش بسیاری در دریافت رتبه شما داشته باشد، همین لینک‌های شما است‌.

درست است ساخت لینک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما اجازه ندهید این موضوع شما را برای ساخت لینک‌های بی‌کیفیت ترغیب کند. فراموش نکنید کیفیت هیچ وقت نباید فدای کمیت شود. اگر می‌خواهید به نتیجه دلخواه خود دست یابید تمرکز خود را بر ساخت بک لینک‌های باکیفیت بگذارید.

چگونه می‌توان بک لینک‌های باکیفیت ساخت؟

چگونه می‌توان بک لینک‌های باکیفیت ساخت

ساخت لینک‌های با کیفیت فرایندی پیچیده است. روش‌های بسیاری برای ساخت پیوندهای ارزشمند وجود دارد. اما گاها این روش‌ها به قدری سخت و دشوار هستند که متخصصان هیچ انگیزه‌ای برای انجام آن‌ها ندارند.

یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای دریافت لینک‌های با کیفیت تولید محتوا اصولی است. در این مقاله سعی داریم به طور کلی این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

چگونه می‌توانیم از طریق بازاریابی محتوایی و تولید محتوا لینک‌های با کیفیتی را دریافت کنیم؟

ایجاد بک لینک با کیفیت از طریق بازاریابی محتوا

قبل از اینکه شروع کنیم در رابطه با استراتژی محتوایی کمک کننده به دریافت بک لینک صحبت کنیم لازم است به یک نکته مهم توجه کنید. هیچ موفقیتی یک شبه حاصل نمی‌شود. شاید پس از خواندن این مقاله فکر کنید که می‌توانید با به کارگیری روش‌های گفته شده در یک بازه زمانی کوتاه به نتایج دلخواه دست یابید. ولی هیچ اینگونه نیست. برای رسیدن به موفقیت دلخواه از طریق محتوا نیاز است تا کمی صبور باشید. با به کارگیری صبر و تلاش می‌توانید نتایج حاصل شده را در دراز مدت مشاهده کنید.

ایجاد محتواهای آموزشی

ایجاد محتواهای آموزشی

فرقی ندارد تا الان توانسته باشید در حوزه کسب و کار خود موفق شوید یا ن. ایجاد محتواهایی که نکاتی جدید را به مخاطبان آموزش دهد می‌تواند سرنوشت وب سایت شما را به طور کلی متحول کند. هنگامی که فردی در شبکه‌های اجتماعی و مرورگرها به جست و جوی موضوعی می‌پردازد حتما با مسئله‌ای رو به رو شده که به دنبال حل آن است‌. شما باید نقش مرجعی را بازی کنید که تمامی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار جستجوگران قرار می‌دهد.

فکر نکنید همین که محتوا شما نیاز کاربر را برطرف کند مهم است. زبان بیان محتوا نگارش شده باید به گونه‌ای باشد که خواننده از خواندن متن به وجد آید. و ترغیب شود تا دیگر مقاله‌های شما را نیز بخواند. فراموش نکنید یک محتوا استاندارد علاوه بر داشتن خوانایی و جذابیت بالا کاملا مطابق اصول سئو نگارش شده است.

محتواهای با ارزش با انتشار در وبلاگ‌های پر بازدید می‌توانند بک لینک‌های بسیاری دریافت کنند. متن نگارش شده را برای انتشارات فعال در حوزه کسب و کار خود ارسال کنید و از آن‌ها بخواهید شما را در مسیر موفقیت همراهی کنند.

تمرکز بر روی یک حوزه تخصصی

تمرکز بر روی یک حوزه تخصصی

اگر شما بتوانید به عنوان یک متخصص خبره و کاربلد تولید محتوا کنید، صد در صد نتیجه حاصل شده شما را شگفت زده می‌کند. به عنوان مثال اگر قصد دارید در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت کنید، سعی کنید حوزه‌ای را برای تولید محتوا انتخاب کنید که در آن تخصص بیشتری دارید. اگر دست به قلم خوبی دارید. و تا کنون توانسته‌اید در حوزه تولید محتوا نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازید، طراحی پست‌های آموزشی که حاوی نام شما است می‌تواند کمک کند بک لینک‌های با کیفیت بسیاری دریافت کنید.

پیشنهاد ما این است که یک تیم قوی و قدرتمند داشته باشید‌. همیشه فعالیت‌های گروهی نتیجه بهتری دارند. اگر یک تیم متخصص و نامی باشید، می‌توانید سریع‌تر در این مسیر به شهرت برسید.

ساخت اینفوگرافیک

ساخت اینفوگرافیک

ساخت و انتشار اینفوگرافیک‌های جذاب می‌تواند شانش شما را برای دریافت بک لینک‌های با ارزش افزایش دهد. استفاده از این استراتژی برای آن دسته از دوستانی که می‌خواهند بک لینک دریافت کنند اما همچنان به دنبال نتیجه گیری در کوتاه مدت هستند، مناسب است.

ساخت اینفوگرافیک نیازمند مدت زمان زیادی نیست. اگر با تمرکز کار کنید، می‌توانید در یک بازه زمانی نسبتا کوتاه اینفوگرافیک مدنظر خود را بسازید. این امکان برای شما فراهم است تا اینفوگرافیک ساخته شده را در تمامی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های خود منتشر کنید.

ایجاد فضای تعاملی

ایجاد فضای تعاملی

افزودن قسمتی برای گفت و گو و همچنین تبادل نظر در وب سایتتان کمک می‌کند تا بیشتر دیده شوید. از آنجایی که دیدگاه افراد یک جامعه تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارد، ایجاد یک فضا برای گفت و بحث می‌تواند امتیاز مثبتی برای شما محسوب شود.

سعی کنید به موضوعاتی بپردازید که کمتر به آن پرداخته شده است. اما همچنان نیاز جامعه است. و مردم به دنبال یافتن پاسخ مناسب آن هستند.

این کار شاید در بیان ساده به نظر رسد اما در عمل نیازمند تلاشی فراوان برای کسب اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده است.

شما می‌توانید از دانشجویان و افراد علمی بخواهید در بحث‌ها و گفت‌ و گو‌ها شرکت کنند.

ساخت پادکست

ساخت پادکست

قبل از اینکه شروع به ساختن پادکست کنید، مطمئن شوید که آنقدر در حوزه کسب و کاری‌ خود قوی هستید که افراد بخواهند پای سخنان شما بنشینند‌. اگر مراحل قبلی موفقیت را به درستی پیموده‌اید از طریق ساخت پادکست و انتشار آن‌ها می‌توانید بک لینک دریافت کنید.

شهرت و محبوبیت شما در زمینه کسب و کارتان باعث می‌شود تا افراد به طور ناخودآگاه به شما کمک کنند قوی‌تر شوید. تنها کافی است بر روی کیفیت پادکست‌تان تمرکز کنید. و سخنانی را به زبان بیاورید که پیش‌تر هیچ کس به زبان نیاورده است. نوآوری داشته باشید و پادکست‌هایی را تولید کنید که روش‌های تازه‌ای را برای ارتقا شغلی و حل مشکلات افراد ارائه می‌دهد.

از تلاش کردن نترسید. اگر تلاش‌های اولیه‌تان نتوانست آنچنان که باید موثر باشد، دلسرد نشوید. مجدد تلاش کنید. اینکه بار اول نتیجه نگرفتید، باعث نمی‌شود که تا آخر عمر یک بازنده باشید.

تنها کافی است یکی از پادکست‌های تولید شده‌تان بتواند محبوبیت مدنظر را به دست آورد. بعد از آن می‌توانید با تولید پادکست‌های بیشتر، بک لینک‌های بیشتری دریافت کنید.

این استراتژی به شما کمک می‌کند تا علاوه بر دریافت بک لینک‌های با کیفیت، بتوانید برند تجاری خود را نیز به همگان معرفی کنید.

همکاری با کمپین‌های محتوایی

همکاری با کمپین‌های محتوایی

یکی از روش‌های آسانی که می‌تواند بدون زحمت شما را به لینک‌های بسیاری برساند، همکاری با کمپین‌های محتوایی است. اگر شما بتوانید با کمپین‌های فعالی که مکمل کسب و کار شما هستند، همکاری کنید می‌توانید تعداد لینک‌های با کیفیت خود را چندین برابر کنید.

در اینجا لازم است یک نکته را یادآور شویم. اگر می‌خواهید با کمپین‌های تولید محتوا شروع به همکاری کنید از همکاری با رقبا و افراد فعال در زمینه کسب و کارتان خودداری کنید. باید به دنبال کسب و کارهایی باشید که به جای رقابت با شما مکمل‌تان باشند. به عنوان مثال اگر در حوزه زیبایی و لوازم آرایشی فعالیت می‌کنید، می‌توانید با کسب و کارهای فعال در زمینه فروش لوازم جانبی همکاری داشته باشید.

همکاری با کمپین‌های مکمل باعث می‌شود تا جامعه هدف شما گسترش بیشتری پیدا کند. و بتوانید به دنبال کنندگان بیشتری دسترسی داشته باشید.

فعالیت کمپین همکار در رسانه‌های اجتماعی باعث می‌شود تا کسب و کار شما خود به خود تبلیغ شود. هر چه کسب و کار مکمل موفق‌تر باشد امکان پیروزی شما نیز بیشتر است. اما ممکن است از همان ابتدا نتوانید با برندهای معروف همکاری داشته باشید. پس صبور باشید و پله‌های موفقیت را یکی یکی طی کنید.

فعالیت در انتشارات مختلف

فعالیت در انتشارات مختلف

اگر به دنبال رونمایی از یک محصول جدید یا تخفیف ویژه هستید، می‌توانید از این خبر برای بالا رفتن از پله‌های ترقی استفاده کنید. با انتشارات محلی همکاری کنید و از آن‌ها بخواهید به صورت منظم اخبار داغ شما را منتشر کنند‌. این عمل باعث می‌شود تا شما بتوانید در ذهن مخاطب جایگاه خاصی بیابید.

فراموش نکنید تبلیغی موثر است که به صورت مداوم تکرار شود.

داشتن برنامه ریزی و نظم در انتشار مطالب باعث می‌شود تا شما بتوانید در ناخودآگاه افراد به جایگاه مد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

انتشار محتواهای طولانی

انتشار محتواهای طولانی

شاید تا به حال از خود پرسیده باشید که چرا برخی از سئو کارها به انتشار محتواهای طولانی علاقه‌مند هستند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که گوگل علاقه بسیاری به تولید محتواهای طولانی و با کیفیت نشان می‌دهد. اگر بتوانید یک محتوا خوب و طولانی بنویسید و منتشر کنید می‌توانید تا سالیان سال بک لینک‌های با کیفیت بسیاری دریافت کنید.

سعی کنید محتواهایی بنویسید که حاوی نکات و راهنمایی‌های بسیاری باشد. این دسته از محتواها نه تنها می‌توانند پاسخگوی نیازهای مخاطبان باشند، بلکه می‌توانند تا مدت زمانی طولانی تامین کننده پیوندهای شما باشند.

مصاحبه با صاحبان کسب و کارهای موفق

مصاحبه با صاحبان کسب و کارهای موفق

هنگامی که شما زمان‌تان را صرف مصاحبه با افراد موفق می‌کنید آن‌ها برای بالا بردن بازدید خود مصاحبه صورت گرفته را در وب سایت خود منتشر می‌کنند. این کار به شما کمک می‌کند تا بتوانید بک لینک‌های با کیفیت فراوانی وجود داشته باشد.

اما یک مشکل اساسی وجود دارد. اگر شما دارنده یک کسب و کار نوپا هستید ممکن است سلبریتی‌ها علاقه‌ای به مصاحبه با شما نداشته باشند. دلسرد نشوید. در چنین مواقعی گفت و گو با انتشارات آنلاین می‌تواند به شما کمک کند.

بروز رسانی محتواهای قدیمی

بروز رسانی محتواهای قدیمی

اگر محتواهای قدیمی دارید با بروزرسانی آن‌ها می‌توانید به دریافت بک‌ لینک‌های جدید دست یابید‌. اگر قصد بروزرسانی محتواهای قدیمی را دارید قبل از هرگونه اقدام لازم است لینک‌های دریافتی محتوا رو بررسی کنید. این عمل باعث می‌شود تا شانس شما برای دریافت محتواهای جدید افزایش یابد.

نکته‌ای که نباید از آن غافل شوید این است که محتواهای جدید شما باید از نظر کیفیتی از محتواهای قبلی بهتر باشند.

اگر به دنبال دریافت بک لینک بیشتر از طریق تولید محتوا هستید نیاز است چند مورد از استراتژی‌های بیان شده در این مقاله را به طور همزمان عملی کنید تا بتوانید به موفقیت دست یابید.

 

عضویت در خبرنامه بکلینکام

آخرین آموزش بکلینکام را با عضویت در خبرنامه از طریق پست الکترونیک دریافت نمائید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
نظر شما برای ما مهم است، لطفا نظر دهید.x